Hmm...

Idag har jag varit hemma eftersom jag inte har mått så bra, mår iaf lite bättre nu än i morse. Det kom ju en rolig överraskning på posten :)

Imorgon är det skola med bla matteprov, jag orkar faktiskt inte oroa mig så mycket, det går som det går. Sedan är det staden och framtiden, aslång lektion. Jag kommer då behöva ha mobilen med eftersom min mamma kanske kommer att behöva hjälp hem ifrån sjukhuset, hon ska dit och undersöka sin mage. Och eftersom man blir drogad så kanske hon inte kommer att kunna ta sig hem på egen hand. Som tur är är inte mina lärare jättestränga. Förhoppningsvis ska jag kunna komma ifrån om hon behöver mig. Nu blir det plugg.



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0