jävligt tur ....

Hej :)

Ja ni..

Det har varit en tung dag idag. Jag åkte in till skolan vid 8 så att jag kunde sitta fram till halv 1 och plugga matte. För då var det dags för prov. Vet inte hur det gick riktigt men det blir nog bra ^^ Kunde knappt svara på något men man vet ju aldrig :P

Sen var det redovisning om Volvo xD haha. Det var nästan kompiskt. Jag hade feber frossa hela lektionen och redovisningen var väl sisådär. Vi hade inte hunnit göra så mycket och visste inte heller sådär jätte mycket innan så det blev lite hitta på och improvisation. :)

Nej men feber och ont i huvudet har jag haft hela dan. Tur att vi har lov nästa vecka. Det behövs verkligen.

Kram
Agnes

Ps. Tydligen är Sara också sjuk. Hoppas det inte är influensan. Den ska ju tydligen bli riktigt hemskt i år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0