Lördag

Ja, idag är det lördag. Jag vaknade imorse av att det var nedrans ljust på mitt rum, min säng står precis framför fönstret så man kan liksom inte komma undan om man inte har några ordetliga gardiner eller liknande. Agnes sov här så vi hade en najsigt slö morgon med mackor, te och tv. Vi tittade på repriserna av So you think you can dance vilket få en att känna sig sorgligt ograciös.

Igår var vi hemma hos Hanna på eftermiddagen och tog flummiga kort ^^ Sedan åkte jag och Agnes hem till mig och kalasade på pizza, cola och choklad framför datorn. Men innan det så lyssnade vi igenom en skiva som jag fick av några kära vänner i 18 års present. Carolas Julskiva xD Det var... hm lärorikt ;P

Ikväll blir det pizza igen och mys med familjen, kanske lite övningskörning innan det. Men det beror på ^^ Pappa far runt som ett yrväder och städar så man vet inte hur mycket energi han kommer att ha kvar när han är klar.




// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0