Mitt fadderbarn

Kom på att jag har glömt att berätta att jag har fått brav från mitt lilla fadderbarn Friba. Ni kanske kommer ihåg att jag har berättat om henne förut? Inte? Jo men 7 åriga Friba bor i Afghanistan och är bara mitt lilla fadderbarn ^^

Jo men jag har fått ett brev av henne, eller två faktiskt. Först fick jag en teckning av ett äpple, en bil och ett tält. Till det hade en vuxen människa skrivit en hälsning från Friba och lite om hur hon mår och så. Idag fick jag en till teckning. Den här gången hade hon målat en sol, ett paraply och några vindruvor ^^.

Jag fick två för att de hörde av sig till mig för ett tag sedan och frågade om jag hade fått någon hälsning. Jag hade inte dte då och sa det till dom så jag antar att dom skickade en till då. Bara för att avra säkra på att jag fick en ^^

Aja nu ska jag gå och lägga mig är dte tänkt..


Kram
Agnes

Kommentarer
Postat av: Fisförnäma Cia

haha orkar du läsa igenom allt mitt flum och sen kritisera så får du Absolut göra det :D men var snäll, annars blir jag ledsen i ögat ;)

jag vill inte betraktas som någon "tråkig medelbloggare med inläggstorka" eller något O_o

2008-10-20 @ 23:27:18
URL: http://fisfornam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0