Onsdagen den 15 oktober

Hej mina små vänner. ^^

Nu bor jag hemma igen, vilket är ganska skönt. Det är mycket enklare att ha alla saker på en och samma plats ist för att ha lite hemma och lite i lägenheten. Men jag måste nog säga som det är, jag saknar Sara lite. Känns konstigt att inte ha träffat henne på hela dan ^^ Tur att det finns mobiler :P

Idag hade vi ett muntligt förhör i svenska i skolan. det gick bajs! Jag mådde as när vi skulle börja och jag borde ha pluggat MYCKET mer. Jag satt helt tyst typ hela provet. jag var helt surrig och mådde illa hela tiden för at jag tog cellgifterna igår. Men men jag gjorde det jag kunde och så får vi se hur det blir. Hasse ( vår lärare) vet nu att jag tagit tabletter så jag hoppas att han inte grundar mitt betyg på det här provet.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag sitter bara vid datorn nu för att kolla blogg, mail och lite sånt innan jag börjar plugga. I morogn ska jag ha en redovisning om Volvos utveckling under 1900- talet ;P tillsammans med Monika. vi skulle ha gjort klart presentationen idag men av någon anledning så kunde hon inte. Så jag åker in super tidigt till skolan i morgon så vi hinner göra klart allt innan lektionen.

Vi höres
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0