Snart dags för soppa

Ja, snart är det dags att äta mammas höstsoppa, jag vet faktiskt inte om jag är riktigt sugen. Åt mackor med Agnes för en liten stund sedan. Hon var här och vi tog lite nya bilder till bloggen, den vi har är ju ändå snart två år gammal ^^

Idag har jag haft två lektioner i skolan, sedan mötte jag min sjukgymnast och tränade lite. Efter det hämtade jag upp Agnes på skolan så promenerade vi hem till mig.

Jag fick nyss ett stort sug efter att läsa Harry Potter, det var ett ag sedan jag gjorde det sist och det känns som om det är dags igen :) Så det kommer jag nog göra lite senare efter att jag har sett på Grey's anatmoy som har säsongsstart ikväll.

Imorgon ska jag träffa Hanna på bibblan för att kolla upp stipendier, sedan har jag ett par lektioner innan jag drar hem till pappi och träffar familjen där. Ska bli mysigt, jag saknar dem.


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0