torsdag 2/10-08

Hej hej ^^

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Började inte förrän tjugo över tolv men okte in till 10 så jag kunde plugga lite. Segt var det men nödvändigt.

Igår var jag på en introduction av ett dansprojekt som jag har anmält mig till. En tredjedel av alla som anmält sig hamnar i en dasgrupp som får två lektioner i veckan i ett år gratis. Så jag hoppas att jag hamnar i dansgruppen. Fatta va kul. Vi skulle isf dansa showjazz, afro, funk, street, modernt mm.. Nästa vecka får jag veta om jag kom med ^^

Nu ska jag skriva ett psykologi arbete som ska vara klart i morgon. Vi har haft 4 veckor på oss och jag har inte börjat än. Förstår vaarför jag är så dum i huvudet hela tiden när det kommer till skolan. Jag kan helt enkelt inte planera. Måste bli bättre på det från och med nu!

// Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0