Min personliga lista!

Snodde denna från Kenza. Tyckte att den var väldigt personlig och bra ^^.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja :P När det är kris och helt enkelt nödvänditgt.
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja tyvärr, kanske inte så ofta med borde inte göra det alls. 
Skrika: Inte mer än andra människor tror jag.
Sova: Ja, somnar ganska ofta på lektionerna då jag på nått sätt lyckas sova med öppna ögon :P
Ha ångest: Ja, för skola, pengar, framtid mm
Skada dig själv med flit: Nej. Men när jag var liten brukade jag slå huvudet i väggen för att få uppmärksamhet xD
Ta mediciner du inte borde ta: Nej. Men tar en del mediciner som jag måsta ta.
Vilja dö: Nej. Men när allt känns som värst brukar tanken komma upp, men den är aldrig speciellt stark ^^
Drömma mardrömmar: Nej faktiskt inte. Inte så jag kommer ihåg det.
Drömma sexdrömmar: Ja vilken singeltjej gör inte det? :P
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Inte med flit iaf :P
Klä dig i svart: Ja.
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Jao
Röka: Nej, har aldrig gjort det.
Ha sex: Nej.
Ljuga: Brukar försöka men det går inte speciellt bra då jag suger på att ljuga.
Hata folk: JA, men isf barr för att jag avundsjuk. Dålig egenskap jag har.
Lita på folk: Inte speciellt många men det finns vissa som jag litar på Ja.

VEM:
Saknar du: 
En najs grabb. 
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Mamma tror jag.
Vill du slå: Massa bortskämda människor. Men jag skulle aldrig våga :P
Kysste dig sist: Tror faktiskt att det var Hanna. Men det var mer en puss på munnen så det räknas nog inte.
Vill du kittla: Eh inget som jag har ett behov av att göra just nu Oo
Kramade du sist: Mammi. <3
Vill du prata med: Hmm, Vet faktiskt inte. Jag får återkomma med den :P
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: Jag skulle faktiskt vilja vara som min kompis Matilda. Hon utstrålar självförtroende och det tycker jag om ^^
Sårade dig sist: pappa, inte särkilt mycket men ändå.
Vill du bli galet full med: Alla :P
Gjorde dig riktigt glad senast: Sara tror jag :D
Fick du sms från senast: Sara
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Kan jag inte svara på.

HAR DU:
För många vänner:
verkligen inte! Man kan aldrig ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Ja, reumatism.
Någon skada: Eh tror inte det. Eller jo, jag har ett sår på tån :P
Färgat håret: Ja, lila/rött, oranget, svart, brunt, blonderat, rött :P
Brutit några ben: Nej, jag är så himla försiktig av mig så dte har inte hänt :P
Några piercings: Bara öron, men jag har nästan aldrig i några hängen så de finns nästan inte ^^
Egen dator: japp :P fick en i födelsedagspresent i maj.
Bra självförtroende: nej det skulle jag inte påstå.
Kysst någon: Ingen riktig kärlekskyss.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej :(
Bjudit ut någon: ja men det är ingen som tackat ja.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nej..
Stulit någonting: Inte vad jag kan komma ihåg. Tagit några slantar från mamma och pappa med inga stora summor.
Lämnat landet: Semester.
Tuttat eld på nått: Bara sånt som skulle brinna:P
Gjort något olagligt: Nej egentligen inte.


HUR:

Går du: Vanligt
Svarar du i telefonen: "Hallåååååååååååå" eller "Agnes" Jag är så jävla tråkig :S
Fördriver du tiden: Tv eller dator oftast.. om jag inte är med en vän.
Mycket pengar har du: Inte speciellt mycket, de bara försvinner när jag väl har några så det är mitt eget fel.
Tjänar du pengar: Just nu tjänar jag inget alls, har bara studiebidraget :/
Ofta diskar du: Aldrig.
Ofta städar du: Storstädar en gång i veckan typ :P
Många stör du dig på: Ganska många faktiskt.
Ofta träffar du din familj: Mest varje dag..

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja något lär jag ju bli, men vad har jag ingen aning om. Det kan ju både vara något positivt och negativt.
På gud: Nej, det gör jag inte men kan förstå människor som gör det.
På rymdvarelser: Nej xD
Att folk tycker om dig: Nja, några få gör ju det men tror inte att speciellt många verkligen gör det.
På ett liv efter detta: Nej. jag tror att man dör coh blir till gjord men att minnen lever vidare ^^
Att fiskar kan tänka: Det tvivlar jag på att de gör. De lever nog bara på instinkt.
Att du kommer leva länge: nej faktiskt inte. Det känns inte som det.

// Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0