Filminspelning i morgon.

Hej alla.

Nu har jag slutat skolan för dagen ^^. Men jag är kvar och väntar på Sara som slutar vid 4. Sen ska vi gå till myrorna där vi ska möta min mor. För vi ska köpa oss lite 60-tals kläder. Vi ska nämligen vara statister i en film i morgon och på onsdag. Den filmas i min lilla hemstad och då måste man ju ställa upp och spela lite tågresenärer. :P Dom spelar in Piccadilly Cirkus ligger inte i Kumla, och nu ska dom spela in lite scener i Nora. Så ja , vi passar på ^^

Nej men jag tror att det kan bli riktigt kul. Speciellt nu när Sara ska med. Det blir ju det man gör det till. =) Det enda som är lite problematiskt är att hitta kläder som passar till år 1967. 

/ Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0