Gårdagen

Ja, jag var ganska trött igår så jag hann inte summera den nica dagen.

Först och främst hade jag ställt klockan på 1.55 för att se VMA. det var spännande då jag satt där i tre timmar med ljudet på lägsta och ansiktet mot rutan ^^ Tokio Hotel dök upp lite här ochdär och jag fick fnatt varje gång. Liksom, det är verklighet! De är stora i USA! För självklart vann de priset för bästa nykomlingar, tack vare ihärdigt röstande från oss fans :) TACK !!! De hade också enligt tittaromröstning det coolaste åket och jag kan faktiskt hålla med ^^ Vad är smartcars, limos och elefanter mot en monstertruck med Tokio Hotel målat på sidorna och bandet på flaket? ingenting ^^

Dessutom fyllde den älskade drummerboyen år, Grattis i efterskott Gustav Klaus Wolfgang Schäfer! Det är inte varje dag man fyller 20, hoppas han firade ordentligt :)


Det jag har att klaga på är att min mobil suger :S


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0