Hej hopp pillesnopp.

Hej där, Jag är i skolan. Jag har redan slutat för dagen men ska iväg på en grej klockan halv fyra så jag måste vänta i stan. Jag kanske berättar för er sen vad det är jag ska på men det är inte säkert att det blir något så det får vänta.

I morgon ska jag vara statist igen. Den här gången utan Sara :( Men hon kände att hon inte ville missa mer skola, och det kan jag förstå. Men jag gillar att leva lite farligt :P (hahaha fan va cool du är Agnes) Iaf, så ska jag till Kumla i morgon, men hur jag kommer dit vet jag inte. Det blir lite spännande ^^

Nu funderar jag på att gå till affären och köpa mig en Yalla Yoghurt och lite gott. Är så himla hungrig. Men samtidigt känns det onödigt, jag har ju redan ätit lunch idag.

Kram
Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0