KISSIE webshow

Ja ni. Jag kollade precis på kissies webtv show på klubbkoll.se. Jag vet seriöst inte riktigt vad jag ska säga om det. Kissie ser uttråkad ut och som om hon helst skulle gå därifrån. Det ser inte ut som hon anstränger sig för att gör ett bra resultat. Och ser inte hela web tv showen väldigt billig ut? Som något man gör hemma med kompisarna?
Inte för att jag kanske skulle ha gjort ett bättre jobb men jag tycker att hon kunde ha sett lite glad ut iaf. Hon har ju förmånen att få vara med om sånna saker så hon borde visa lite uppskattning. Tycker jag iaf.

Vad tycker ni om Kissies jobb ???

/ Agnes

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förstår inte riktigt vem som kom på att anställa Kissie! xD

2008-09-07 @ 13:27:21
URL: http://yodadog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0