Massaker i matsalen

Nja inte riktigt, men nästan. Det var en asläskig snubbe där som kastade sin tallrik på en i våran klass tallrik eftersom han ansåg att hon satt sig på hans plats. Där det låg några ensamma bestick. Han var obehaglig xD

Idag har annars varit en lugn dag. Hanna fyller 18 men vill inte bli särskilt uppmärksammad så det respekterar jag ^^ I helgen var vi som AGnes sagt där och firade henne med filmmys :)

I dag har jag hela tiden hört låten I hate everythin about you med Three days grace spela i mitt huvud, weird :S


// Sara 



edit:

Han var skit lebbig! jag hade lust att ropa "Ska jag nypa dig i pungen eller!!!!!" Det skulle ah varit så himla skönt. :D
Man kan ju inte bara slänga tallrikar på små tjejer. Jävla mupp!

// Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0