Ny frisyr ^^

Jag vet inte om jag har sagt det än men jag ska klippa mig på torsdag. :D Ska bli skönt att bli av med det slitna, men det gäller att det blir bra för jag ska ta skolfoton på fredag. Så det blir tajt med tid om det blir fel eller om jag inte blir nöjd. Jag hade nämligen tänk skaffa mig en frisyr som jag inte har haft förrut. Men det blir spännande. Jag tror att det kan bli bra. Och frisören jag ska till ska tydligen vara duktig så jag ska prata med henne och se om hon tror att frisyren kommer att passa eller inte. Det är ju frisören som ska kunna sånt har jag hört :P

men ungefär så här hade jag tänkt att ha det men anpassa det till mitt ansikte och så ^^



Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0