Snart dags att krypa till kojs

Ja, jag har märkt att jag börjar bli väldigt trött på kvällarna nu för tiden, morgorna med för den delen ^^

Hursomhelst, Idag har jag varit i skolan och gjort lite utav varje. Det har varit filosofi, religion, psykologi, engelska och psykiatri. Det är skönt att morgondagen är kortare. Då ska jag bara ha venska och matte, sedan blir det projektarbete och sen ska jag hem till Hanna där vi ska träffa Cissi från MAry Kay för sminkkurs. Jag har redan varit på sådan men det ska nog bli skoj iaf.

Agnes har varit statist idag med så jag hoppas att hon skriver om sin dag här eftersom jag inte kommer att träffa henne i morgon, jag är nyfiken på hur hon har haft det iaf.

Jag har även målat naglarna idag, det var ett tag sedan sist. nu är de svarta med röda toppar, I like it ^^


// Sara

Kommentarer
Postat av: Kjell Nordberg

Du som läser religion bör kolla namninsamlingen som berör 6,9 milj människor. Du når den via http://bildning.se Tyck sedan till om initiativet på din blogg. Antar du den utmaningen?

2008-09-24 @ 12:24:41
URL: http://www.bildning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0