Statist igår också !

Hej hopp ^^

HAr lång sovmorgon idag , börjar inte förrän 11.20. Så jag har extra tid här vid bloggen :)

Igår var jag iväg till Kumla för att än en gång vara statist. Jag skulle ha åkt dit med en av Saras kompisar, Isabel men fem minuter innan bussen skulle gå så skickade hon ett sms och sa att hon inte skulle med. Hon var för sjuk för att hänga på. Så jag satte mig lite nervös på bussen. Hade absolut ingen aning om vart jag skulle av eller någonting. Men jag frågade en tant om vägen så det gick fint.

När jag kom dit satte jag på mig mina tidsenliga kläder och blev lite stylad av en tjej som var där. Blev super måste jag säga. Mycket roligare sminkning än tidigare dagar. Svarta sotiga ögon och rosa läppar ^^. Sen satt jag där en lång stund och passade på att läsa lite Hemingway ( skolan genomborrar min fritid :(.  ). Så kom arbetsteamet ner i källaren där vi satt och hämtade folk i omgångar. Men jag blev andrig "vald". Så jag tog saken i egna händer och gick till inspelnings platsen ändå :P tvingade in mig. 

Det var fint väder och varmt, vilket jag är himla glad för för jag hade bara kjol på mig och en tunn kofta. Men iaf så spelade vi in lite scenener. Vi gick runt lite bara, fick veta vilket håll vi skulle gå och sen gjorde vi det.

Eftersom jag var själv där under förmiddan så kböt jag lite kontakter med de andra statisterna ^^ Man får göra det under sånna dagar , ingen personal space här inte :P

Sen, vid lunch kom min vän Amanda, som har en av rollerna i filmen och höll mig sällskap. Vi utforskade kumla lite och sen spelade vi in en scene till. JAg syntes faktiskt under en hundradels sekund ungefär, sen kom det en buss ivägen
:(
Piss också.

Men det var en bra dag och jag tyckte att det var kul. det är ju det som är meningen ^^



Kram
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0