JAG KRITISERAR: Jessica Martinsson.

Idag ska jag "kritisera" en blogg för första gången. Jag vill sen att ni i er tur ska kritisera mitt inlägg, så jag vet vad som ska göras bättre.



Idag "kritiseras":

Jessica Martinsson  (<---länk)

Jessica, 28, skriver om sig, sin familj och sitt jobb i sin blogg. En ganska vardaglig blogg om hennes liv helt enkelt. Jag har läst månadens inlägg och måste säga att det är en lättläst blogg och den är lätt att tycka om.

Jessica verkar inte rädd att öppna sig för läsarna, inte på ett ganska ytligt plan iaf. Hon lägger ut bilder på familj och kära. Det gillar jag. Det är äkta och inte bara massa poserande.

Jag gillar att hennes bloggdesign är enkel men ändå ganska orginell. Jag skulle känna igen den om jag knappade in där igen så att säga.

Inläggen är korta, vilket alltid är positivt. Man orkar läsa igeneom dem alla och behöver inte skumma igenom texten för att orka med.

Det ända negativa jag har att säga om Jessicas blogg är egentligen att det lätt blir lite uttjatad. Det är lätt att det blir så när man skriver om sin vardag. Det ät just det som är grejen med vardagen, att alla upplever den. kan lätt bli tråkigt. Så lite mer mångfald i bloggen skulle iaf jag uppskatta.

Nu, kolla in Jessicas blogg och berätta för mig vad Du tycker om den. ^^



// Agnes




Vill du att jag ska kritisera din blogg?? Skriv en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0