Vanlig dag, vanliga lektioner och vanligt slapp hemma.

Jaha ni. Idag hade jag en kort dag i skolan. Men det var skönt och det kan behövas för i morgon slutar jag 5 och på fredag vid halv 5. Så de allra tuffaste dagarna i veckan är kvar. Men på fredag blir det nog krogen för mig och Sara. Peppa inför det :P Jag tror att Anna kanske också hänger på.

Annars har det inte hänt så mycket alls idag. En vanlig dag med vanliga lektioner och vanligt slapp hemma efteråt. Gick en sväng med mamma förrut, och självklart ska det börja regna just nu. Har varit skapligt fint idag annars men just då skulle vädret jävlas med oss.

Jag är fortfarande sjuk så nu ska jag pumpa i mig lite nässpray och lägga mig och sova. För i morgon ska jag iväg och klippa håret. Jag är lite nervös faktiskt. det är över ett år sedan jag klippte mig. Eller Emma klippte mig i vintras men bara en topping. Aja ....

God natt och sov så sött
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0